vrijdag 14 oktober 2016

Welkom

Welkom op het monument! 

Achter elk graf schuilt een verhaal, een herinnering, goed en slecht. De dood maakt geen verschil in wie je bent…

Velen van ons hebben moeite met het betreden van een begraafplaats. De nare plek, maar ik heb mogen ervaren dat het veel meer is dan dat…

Het is een plek vol verhalen en ik wil jullie graag meenemen naar die verhalen. Neem nou het verhaal van poezenvrouw Iebeltje, de kluizenaar Sikkema en zo zijn er nog talloze verhalen. Verhalen over gewone mensen.

Het monument neemt je mee naar die verhalen die verborgen zijn achter de graven of zelfs begraafplaatsen.

Wil je meer weten en op de hoogte blijven?
Blijf 'Het monument' dan vooral in de gaten houden.
Dit kan op Facebook en Instagram. Link: Het monument 

Via beide wegen kunt u contact leggen.


3 opmerkingen:

  1. Beste mvr Carla, Scheepstra. het artikel in het dagblad van het noorden van afgelopen zaterdag 2 februari 2019 heb ik met plezier gelezen. wat mooi om op deze wijze van stilte te genieten. vriendelijke groeten W koper Emmen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo W Koper Emmen.

      Fijn dat u ervan genoten heeft!
      Het is zeker bijzonder om op deze manier ermee bezig te zijn. Keer op keer is het weer een bijzondere ervaring.

      Toevallig zie ik dat u in de omgeving woont waar ik ook woon. Wat leuk!
      Emmen is een mooie plaats!

      Groetjes,
      Carla Scheepstra

      Verwijderen
  2. Ik ben bezig met mijn autobiografie. Onlangs hoorde ik dat een ver familielid van mij ook als kluizenaar in Sellingerbeetse heeft gewoond. Hij heette Berend Zoelman en zijn zoon was Albert. Die zou samenwonen met een vriendin. Kent iemand Albert en Marietje?

    BeantwoordenVerwijderen